exam habis suda..

10:31 AM

hajat di hati lepas je exam nak terus update ini blog. tapi tak sangka banyak benda kena buat. aku memang kepenatan semalam. dah lama tak tido awal. semalam pukul 12 lebih aku dah tetido.

tapi ape yang berlaku semalam hampir gak buat aku menangis. lepas jer exam semalam aku konon2 nyer nak terus kejar bas nak balik gambang. tapi sebelum tue nak kemas sikit ape yang patut. lagi pown masa tue belum nampak bayang bas lagi.

dalam 15 minit lepastue aku turun. tunggu kat bawah. maseh lagi tak de bayang bas. last2 aku try tepon MPP. jangan maen2 wei. aku ada no MPP. hehehee.. tapi tak berangkat. aku jadi tak keruan masa tue. camner nak balik ni e wei. adeih.

lepastue aku cuba lak pergi pejabat KK5. naseb baek belum tutup lagi. aku pown tanye akak yang jaga situ. tapi jawapan yang aku dapat sangat menghampakan. dia pown tak tau ada ke tak bas. masa tue hanya tuhan jer tau macam mana aku rasa. dah la aku sorang jer yang menunggu bas. takkan bas dah belah kowt.

last2 aku tebalkan muka tepon dak lelaki kelas aku. tanye sape yang nak balik gambang. alhamdulillah ramai yang nak balik gambang. aku pown tumpang la. terima kasih banyak2 la kat jerul sebab kalau tak de dia tak tau la ape jadi kat aku. dahla semua kawan2 aku dah balik. kosongla rumah aku nampaknye.

yang tak boleh belahnye. betol2 aku habis tepon kawan aku tue, MPP tepon aku. baek giler MPP nie wei. dia try jugak nak adjust bas untuk aku. tapi disebabkan aku sorang jer macam tak berbaloi jer. akhirnya aku cakap kat dia takpela. aku try carik alternatif laen. sedangkan aku dah jumpa. hehehehe..

kejap lagi aku nak pergi jom heboh. sempat lagi kan update blog kesayangan nie. nanti aku update lak pasal jom heboh. 

jom.. jom.. jom.. jom.. jom hebih.. heboh..!!!! huhuhuhu..^_^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia