3 tahun dah berlalu..

9:04 PM

cepat betul masa berlalu. tak sangka akhirnya aku dah abeskan masa 3tahun kat UMP. dalam beberapa bulan je lagi aku akan bergelar pelajar tahun akhir. excited ada nervous pon ada. 

tapi sebelum tue aku kena melepasi satu cabaran yang bagi aku agak berat la jugak. latihan industri. adoyai. seumur hidup aku belum pernah lagi ada pengalaman bekerja. ni yang buat aku tambah nervous and takut. seriau bila terbayangkan apa yang akan terjadi nanti. Ya Allah permudahkanlah urusan ku nanti. amin.

masa nak mencari tempat latihan industri tu macam2 berlaku. aku hampir tak dapat tempat kat mana2. alhamdulillah aku berjaya mendapat tawaran latihan industri kat HRH (M) Resources. terletak kat seksyen 27 Shah Alam. agak jauh jugak dari rumah aku. tapi tak pe la janji dapat jugak tempat.

maknanya cuti semester kali nie aku tak bercuti la. puasa, raya nanti kena bekerja la. adeih...

cabaran baru yang aku akan tempuhi. semoga Allah sentiasa melindungi aku dari perkara2 buruk dan yang tidak diingini. semoga aku kuat menempuhi segala cabaran yang akan aku hadapi kelak. 

nervoussss....>_<

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia