Matrikulasi pilihan terbaek yang pernah aku buat..^_^

10:35 AM


Dia datang lagi.. hahahaha..

Ok sekarang ni dah start musim budak2 lepasan SPM berkira-kira sama ada nak sambung belajar kat matrik atau pon sambung amik diploma. no wonder traffic blog yang hampir nak usang ni tetiba mencanak naik. heeeee~

tak payah pening2 kepala. yang dah dapat masuk matriks tu terima jela. jangan nak mengada jual mahal pulak. tak payah dengar sangat cerita2 orang dulu2 tu. dongeng semata. jangan samakan diri dengan orang lain. belum cuba belum tau. dah cuba rasa rindu. hehehe..

Malas nak membebel pasal betapa bestnyer matriks ni. sebab dah terlalu banyak membebel pasal benda tu sebelum ni. kalau nak tau cerita rajin2la selak helaian lama blog ni yer. huhu.

Tujuan post ni ditulis sebenarnyer nak cerita betapa happynyer rase bila setelah hampir lebih 5 tahun lepas aku graduate dari Kolej Matrikulasi Perak (KMPk), akhirnyer Allah jodohkan aku untuk bertemu mereka2 yang menceriakan hari2 aku di matrik dulu. segala kenangan dan cerita zaman matriks dulu2 semua di flashback semula. gelak tangis suka duka sepanjang kat matriks disingkap satu persatu. only in matriculation you can feel those moment. seriously..!!!!


sebelum berpisah kami sempat berselfie dalam kereta. anak2 aku yang duk jaga kereta aku selama ni pon sekali duk interframe.


rindu sangat2 kat mereka. semoga lepas ni ramai lagi budak2 matrik yang lain dapat join sama2. kalau boleh teringin nak buat convoi pergi KMPk. semoga satu hari nanti Allah bagi kami rezeki untuk buat camtu.

sayang korang sangat..!!!!

p/s :Al-Fatihah untuk
rumate aku masa matriks dulu, Siti Hasmah Hamid dan juga bapa kepada kawan baik aku yang baru je meninggal dunia baru2 ni.

Al-Fatihah



You Might Also Like

0 komen dari peminat setia