keseorangan dalam KTM

9:00 AM


yeahhhh..!!! finaly I'm home..!!!!

akhirnyer dapat jugak aku balik rumah. setelah hampir 2 bulan terperangkap dalam UMP Pekan tu. semester ni memang sem yang paling busy yang pernah aku tempuh sepanjang hampir 4 tahun kat sini. bayangkan study week is time for student to finalize subject for exam. tapi for this sem study week is for student to done their lab report, thesis and whatsoever. giler kentang nak buat semua benda dalam masa singkat. dahla semester nie exam dekat2. memang la untung dapat balik awal. tapi penat dia aku rasa kalau dapat tidur sebulan pon tak cukup. ngeeee~

untuk semester ni jugak aku banyak buat rekod tak tidur dalam tempoh 24jam. memang bengong kepala otak aku dibuatnyer. ini la penangan student engineering. kalau tak bengong tak sah. tidur dah macam keja sambilan je. kadang tidur kadang tak. kalau tidur alamatnyer tak jadi la kerja. kalau nak "A", kena kurang tidur, kurangkan nengok cerita dan avoid perkara largho. agak2nyer boleh hidup ke kalau macam tu. kalau aku boleh giler dibuatnyer. heeee~

alhamdulillah habes je exam haritu aku banyak dapat berita gembira dari lecturer2 aku. yang paling mengembirakan, kerja tungkus lumus tunggang terbalik aku berhasil membuahkan "A". bila aku cakap aku SV dengan en sekian2 ni ramai macam pikir hebatnyer ko sebab berani pilih en sekian2 sebagai SV. bukan susah ke dengan dia..? tak dinafikan susah memanglah susah. tapi kesusahan yang dia beri tu sebenarnyer kesenangan untuk dikemudian hari. aku tak kesah. janji aku dapat belajar untuk buat yang terbaek. nanti di masa depan tak mustahil aku kena benda yang sama dengan majikan pulak. so better praktis dari sekarang. hehe..

tadi masa perjalanan balik aku sempat amik video dalam KTM. alang2 tengah alone dalam gerabak. kalau dulu aku attach gambar je. nak negok klik SINI. tapi tetiba dapat idea kalau buat video pon best gak. baru nampak real macam mana sunyi nye bila dah sampai hujung2 landasan. huhu..


I'm happy coz at last I'm home.. heeee~^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia