Blog aku, aku punya pasal la.. huhu..

10:27 AM


Tajuk agak kontroversi sikit. tapi tak de kena mengena dengan mana2 artis atau blogger. cuma nak bagi tau kenapa akhir2 ni aku banyak post hal2 peribadi. bukan nak carik populariti apatah lagi simpati. tapi hanya blog ni je la tempat aku meluahkan perasaan di hati. kawan2 semua dah ada komitmen masing2. tak nak la asyik ganggu je. sekali sekala tak pe la. kalau berkala kala mau stress dibuatnyer. huhu..


agak2 korang sebagai seorang anak nak menangis tak baca mesej kat atas. ni la sebab kenapa aku nak menangis je minggu lepas. aku rindu ibu aku. bila ada perasaan macam ni, hati yang kuat pon boleh jadi lembik tiba2. dah pulak masa tu macam2 masalah menghimpit. lagi buat aku stress. nak lepaskan tak boleh sebab asyik nak cover cun je. lagi la buat aku terseksa. adeih..

menghitung hari menunggu kepulangan ibu tercinta. 15 hari je lagi. tak sabar rasanyer. semoga ibu selamat pulang ke pangkuan keluarga tercinta. huhu..

I miss my Ibu.. huhu..

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia