Menahan air mata lagi sakit dari menangis

2:05 PM


Tia da besar..
Tia da kuat..
Tia da banyak berubah in better way..
Tia da pandai buat keputusan..
Tia da pandai bercakap..:)
I'm proud of you tia..

Ni antara bait2 ayat ucapan Hari Jadi dari salah seorang kakak aku yang aku kenal kat matriks dulu. bila aku baca balik rasa nak menangis pon ada.

Yes akak tia dah besar. tapi tang badan je..
Tia tak sekuat yang akak sangka becoz I'm still wanna cry for simple problem..
Maybe I change in better way. but only you yang nampak..
Tia tak tau betul ke keputusan yang tia amik sekarang..
Pandai bercakap if I with you.. 

betul ke keputusan aku untuk masuk Skim Latihan 1 Malaysia under Putrajaya Holdings ni..??

Arggghhhh...!!!!!! serabut bila fikir.. sometimes sampai nak menangis pon ada. tapi konon nak jadi kuat aku tahan je air mata ni. nangis sorang2 memang sakit. tapi apa nak buat dah tu nasib aku. hanya pada Allah je tempat aku mengadu.


Nak tunjuk gambar mata berair tapi yang dapat hidung merah. apa pon tak boleh. ermmm..

Rindu zaman belajar.. huhu..



You Might Also Like

1 komen dari peminat setia

  1. Kita menangis bukn sebab kita lemah..tapi sebb kita berani menghadapi kenyataan dan permasalahan yg berlaku . Kadang2 air mata tu perlu utk meredakan gundah di hati.insha Allah lepas tu tia akn lebih merasa tenang. Yg penting setiap kali kita jatuh kita bangkit. Ade sebab kita diuji. Sebab yg paling utama adalah kerana dunia ni bukn destinasi kita sayg. Cuma persinggahan di sebuah perjalanan. Harungi liku perjalanan. Memang banyak liku tapi itu lah yg mewarnai hidup dan menjadikan siapa kita. Akk percaya kn tia. Akk sayg tia dan akk bangga sangat dgn tia. Keje dgn lelaki beb. Engineer pulak tu. Be proud of urself just little bit to make u feel better. Have faith and confidence with urself. Ok sayg. Nanti kita jumpa neh macam hari tu.

    ReplyDelete