Turun berat lebih 10 kg dalam masa 4 bulan..

12:21 PM


Bulan serabut sedunia. hahahahaha..

Kenapa aku serabut nanti bila aku tak serabut aku cerita la ea. Tapi nak release sikit stress ni aku nak sambung cerita pasal misi jom kurus aku. 

Pada yang baca entry aku sebelum ni mesti tau yang aku pernah graduate dari program Jom kurus 1 Malaysia musim ke 4. Setelah hampir 3 bulan program tu berlalu jom tengok hasilnyer.


kat atas ni berat aku masa mula2 join dulu. Tarikh masa aku timbang ni 22 Januari 2015. eeeeuuuuwwwww beratnyer..!!!!!


yang ni selepas 3 bulan. 3 April 2015. Pandai2 la korang kira berapa penurunan dalam masa 3 bulan tu. huhuhu..


Yang kat atas ni pulak aku timbang dengan penimbang kat AEON Bukit tinggi. Nampak tak perbezaan. heeeeee~


Aku yang dulu bukanlah yang sekarang. Alhamdulillah berkat usaha hampir 4 bulan membuahkan hasil. Yang paling best aku masih boleh menikmati makanan kegemaran aku bila2 masa yang aku suka. Aku memang suka makan. hehehehe..

Tips nak jadi kurus dan sihat..???

Nanti aku share entry seterusnya. heeeee~

Jom Kurus 1 Malaysia success testimony.. hehehe..^_^




You Might Also Like

2 komen dari peminat setia