mari menari..^_^

10:44 PM

nak buat post hari bapa. tapi bukan bapak aku baca pown blog aku nie kan. nak buat sumthing special. tapi tak mampu. nak telefon henset aku dah KO pagi tadi. emmm..

tak pela. tak semestinya hari bapa jer aku boleh bagi penghargaan kat bapak aku kan. hari2 laen pown boleh. aku selalu berdoa semoga aku dapat menggembirakan apak ngan ibu aku satu hari nanti. amin


berbalik pada tajuk kat atas. aku baru je lepas tengok cerita mari menari. kebetulan tema minggu nie memang menarik minat aku. extravaganza gemalai tari. tarian tradisional kotemporeri.


ape yang aku tengok penari kumpulan kapten ray tak sehebat penari kapten belalang untuk minggu nie. tak puas hati kenapa pasangan mak ngan anak tue tak terkeluar. dan aku tak puas hati ngan cara juri bagi komen.

tue jela review aku untuk cerita tue minggu nie. pertama kali buat review rancangan kat astro. sebab cerita nie tentang tarian. aku suka tarian. aku rindu nak menari. huhuhu..

love dance no war..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia