subjek kejuruteraan elektrik semester 1 11/12

9:45 PM

alhamdulillah setelah lapan jam bertungkus lumus. sampai tak tidor malam. aku berjaya mendaftarkan diri untuk menjadi pelajar UMP tegar. sampai bila dah dapat tidor pengsan sampai ke petang. naseb baek tak terlajak solat Zohor. hehehe..

aku berjaya daftar 17 jam kredit. jadual memang jangan cakap la. memang pack giler. bayangkan 3 subjek ada lab. memang power la kan. dah nama pown student major power. nak buat macam mana. aku antara pelajar bertuah yang kena repeat subjek microprocessor. mengadap la lagi nombor2 pelik tue. adoyai.

1011000001000010000100011111

kalau korang sanggup tak berhadapan dengan nombor2 kat atas nie..??

nak buat macam mana dah bertuah sangat. repeat jela. memang tak de istilah maen2 la sem depan. sebab semua subjek memang though2. lagi2 aku dah mula kena fokus dengan subjek major aku iaitu power system. pasal V=IR lagi ke..?? adoyai..


bila teringat balik ragam2 budak2 UMP tahun tiga semalam nak tergelak pown ada. termasuk aku sekali jadi orang gila duk tukar2 status fb macam2. kat dalam group pown ramai duk melepaskan tension. memang ramai tak puas hati dengan sistem baru nie. tapi nak buat macam mana. terima jela seadanya.

V always equal to IR forever..

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia