day 5 - status anda ? relationship anda ?

9:00 AM

30 hari cabaran blog

aku rasa hampir semua kawan2 blogger aku tau yang aku nie single lagi. sejak ape yang berlaku kat aku dulu hati aku belom terbukak untuk bercinta. mungkin jugak sebab belum ada lelaki yang betul2 ikhlas sayang kat aku.

walaupown ada yang kata single nie tak best, tapi bagi aku masa nie la aku kena gunakan sebaiknya. nanti bila dah berkeluarga, dah tak rasa dah kehidupan single nie. hikhikhik..

ape best jadi single..??

nak buat ape pown boleh. tak perlu mintak izin sesiapa. yang aku tengok kebanyakan kawan2 aku kalau nak buat ape mesti kena mintak izin kaple masing2. kalau kaple dorang kata tak boleh mulala mengelisah. sedangkan dia memang nak sangat buat benda tue. tapi dah kaple dorang tak beri kebenaran. terpaksala lupakan. yang peliknyer bila mak bapak kata jangan kaple lagi. habeskan belajar tak nak pulak ikut. tak dela pulak mintak izin kat mak bapak boley kaple ke tak. sabar jela.

tak payah pikir nak topup. aku dah dekat dua bulan tak topup henset aku. serius cerita betul. kredit dalam henset aku setakat pukul 12tgh malam 31 Julai 2011 ada RM0.27. aku malas nak topup. baek aku guna duit tue untuk beli makan. lagi sedap. lagi pown aku nak mesej atau telefon sape jer. sepanjang aku single aku hanya akan telefon ibu aku jer. ataupown kalau ada hal penting baru aku telefon kawan2. jadi aku dapat jimat sikit duit. ngeeeee~

boleh berkawan dengan sesiapa jer yang aku suka. bebas nak komen status sesiapa jer kat fb. bebas nak tulis ape jer kat blog. tanpa ada orang yang kawal ataupown jeles. lagi pown aku nak jugak kawan ramai2. tak kisah lelaki ke perempuan. janji dorang ikhlas kawan ngan aku. huhuhu..

tak payah risau kantoi ngan ibu ngan apak. bapak aku dah sound awal2 dah. duduk jauh dari ibu ngan apak jangan nak menggatal sangat berpakwe-pakwe. jaga diri elok2. awak tue anak dara. baek apak....!!!! hihihi..

kan seronok hidup macam tue. tak dela membazir zaman muda kita. muda kan cuma sekali.

single is better than double.. heeee~ ^_^




You Might Also Like

4 komen dari peminat setia

  1. takpe wak, yg penting cari duit banyak2, later2 lelaki yg dtg cariawak..hehe percayalah..

    ReplyDelete
  2. bgusla...elok pun tak pyh couple ni...nnti smpai jodoh,jmpa terus kawin je... =)

    ReplyDelete
  3. rara pinkmafia: selamat berpuasa jugak..^_^

    kemboja: percaya sangat2.. heee~

    Munna: insyaAllah..^_^

    ReplyDelete