trafik blog merundum akibat..

4:52 PM

cepat betol masa berlalu. hari nie masuk raya ke 8. lagi 4 hari aku dah kena balik UMP. kadang2 rasa tak sabar. kadang2 rasa takut. macam2 la ko nie atia.

aku tak tau la ada ke tak yang perasan. akhir2 nie aku jarang berblog, jarang blogwalking, dan jarang ping blog kat fb. aku sendiri tak pasti ape penyebab utama semua nie terjadi. mungkin jugak sebab dapat online kejap2 jer.

gara2 aku tak berblog selama seminggu, trafik aku merundum jadi macam nie.


sedangkan trafik aku dulu walaupown tak sehebat mana tapi maintain atas 100 UV. 


dan disebabakan aku dah jarang ping blog kat fb, dan jugak jarang blogwalking dan komen entry kawan semua, trafik aku merundum jadi macam nie.


tengok betapa hebatnyer kejatuhan trafik aku. tapi itu tak menjadi kan semangat aku untuk berblog luntur. malah aku jadikan ianyer sebagai pengajaran.

tahun nie tahun pertama aku beraya sebagai blogger tegar. bila tak dapat update blog asyik terpikir jer. sampai kadang2 tengah duk beraya rumah orang, aku boleh pulak cuba kerah idea untuk post blog. tapi bila dah ada depan blog lupa pulak nak tulis pe. ish3.

ape yang penting balik jer UMP aku nak tanam azam baru. aku kena naekkan pointer. dahla aku dengan beraninyer amik jam kredit lebih dari semua orang. gara2 takut tak graduate ikut masa yang sepatutnyer. doa sangat aku boleh buat yang terbaik.

doakan aku berjaya ye kawan2..^_^

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia