UMP here I come..

4:00 PM

akhirnyer cuti dah pown habis. sekarang aku kat UMP sudah. nampaknyer bermula la rutin harian aku sebagai seorang pelajar. no more rest. focus on study. study ke..?? ngeeeee~

kejap betol masa berlalu. takut pown ada nak mula kuliah. dah la sem nie aku amik jam kredit lebih. nak buat camner terpaksa. kalau tak aku yang menderita nanti. sabar jela.

tetiba teringat kenangan raya. raya tahun nie memang raya paling best la. dah la duit raya dapat lagi. aku ingat dah tak dapat dah. lagi banyak dari biasa pulak tue. syukur alhamdulillah. aku akan gunakan duit tue sebaek mungkin. belanja sepanjang aku kat UMP. dapat jimat sikit duit PTPTN. hihihi..

aish penat memunggah barang. dah la dapat bilik tingkat 2. barang kat stor tak amik lagi. dah la stor kat blok A. jauh giler. takkan nak angkat jalan kaki kowt. adoyai. masalah2. fuh.. fuh.. sabar2.. takpe2 exercise.. ngeeeee~

sem baru, bilik baru, kelas baru, roomate baru, bangunan baru, dan azam baru. aku harap aku dapat memjalani kehidupan kat UMP dengan jayanyer. azam aku untuk naekkan pointer. amin..

doakan aku berjaya ye kawan2..^_^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia