duri dalam daging

3:12 PM

sakit giler wei. camner nak buang duri dalam daging nie. pedih sangat. menyengat-nyengat. dah tak tahan. rasa macam nak korek2 jer isi bagi benda tue keluar. tapi tak berani la pulak. tapak tangan dah kemerahan dah nie. dari pagi cuba untuk keluarkan. tapi degil sangat tak nak keluar. pedih giler.

duri oh duri.. keluar la.. dah tak sanggup simpan ko lama2 kat tapak tangan aku. sakit tau tak. adeih.

dah empat hari duri nie mencucuk tangan aku. mulanya nak biar jer. sebab tak sakit pown. tapi pagi tadi tetiba berdenyut-denyut. sakit sangat. cuba keluarkan. tapi tak keluar2. sampai aku search kat google camner nak keluarkan duri dalam tangan. tapi tak jumpa lansung.

jadi aku post nie kat sahabat blogger


sebab aku dah tak tahan dah. sakit berdenyut-denyut. ramai jugak yang reply.


terima kasih kat yang sudi menjawab. tapi dah tak boleh watpe. duri tue tetap tak nak keluar. nampaknyer terpaksa la menahan sakit nie. adeih..

duri dalam daging sakit wooo..!!!!^~^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia