game oh game...

2:22 PM

korang suke maen game tak..?? 
game pe yang korang selalu maen..??

kalau ikutkan aku bukan kaki game. tapi kalau dapat main aku layan jer. kadang2 terleka gak. aku selalunye maen game masa tengah2 boring duduk rumah. tak pown time internet kat hostel nie buat hal.

kalau dulu aku main game cikai2 jer. minesweeper, freecell, heart, ngan solitaire. sampai aku dah master game2 nie sume.

minesweeper
solitaire
spider solitaire

kalau rasa cam rajin sikit aku main Sally's Salon. game pasal potong rambut pelanggan, warne rambut, curl rambut, cat kuku dan macam2 lagi la yang ada kaitan ngan kecantikan. yang tak leh belahnyer orang tua pown nak gi salon. cerewet lak tue.

Sally's Salon

tapi sem nie aku advance sikit. aku satu bilik ngan kaki game. kalau tengok kat laptop dia. memang penuh game. aku pown tumpang la sekaki. banyak gak game aku cilok kat dia. burger shop, cooking dash, gwen the magic nanny, cooking academy, ngan farm mania. banyak kowt.

cooking academy
cooking dash
burger shop
farm mania
Gwen the magic nanny

hidup aku kat rumah lepasnie tak de la bosan macam sebelum nie. huhuhuhuhu..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia