ada ke patut muka aku disamakan dengan zack zukhairi..

9:00 AM

kemarin upload gambar ke fb sebab nak copy paste kat blog. kan bila kita upload jer gambar fb akan automatik kesan gambar untuk kita tag kawan2 kita. yang aku nak tergelak bila fb tag gambar kat bawah nie.

ada ke patut..??

aku sumpah gambar nie aku tak edit lansung. memang fb punya kerja. nak tergelak guling2 bila muka aku disamakan dengan zack zukhairi. entah pape entah. zack zukhairi tue lelaki. takkan gambar aku yang bertudung tue disamakan dengan dia. siapa tak tergelak kan bila jadi macam nie.

gambar asal


bukan salah aku ea. salahkan facebook. hehehehe..

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. ya ampun.... awatla cheq free hair tu.. cettt..
    fb ni memang nak kena ni.
    takleh nak cam orang.. hahhahaa

    ReplyDelete
  2. Blueice Butterfly: ntahla.. heeeee~

    cik pulau: fb mmg cmtue.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. Fb kat pekan je yang macam tu ye..hehehehe(^_^)

    ReplyDelete
  4. Tu fb kat pekan je yg macam tu..hehehehe..mmemang gelak guling2 aku....

    ReplyDelete