biru mata hitamku..

9:00 AM

sepanjang hidup aku tak pernah pakai contect lens. pernah hampir nak beli. tapi disebabkan tahap silau aku yang melampaui batas, aku terpaksa lupakan hasrat tue. harga untuk contect lens aku mencecah RM300+. memang la aku tak mampu.

niat dihati tunggu kerja nanti baru la nak beli contect lens ikut power mata aku. terpaksa la bersabar dengan beban cermin mata yang ditanggung oleh hidung. takut jugak batang hidung aku lama2 jadi rata. tak nampak mana hidung dah. nampak lubangnyer je. heeeee~

entah macam mana roomate aku ajak aku beli contect lens. kebetulan ada student UMP yang jual. jadi tak payah la pikir pasal harga postage kan. aku pown try order satu. aku amik warna biru tapi takde power punye.

tak sangka memang seksa nak pakai contect lens nie. menangis aku dibuatnyer. sakit seh. bak kata roomate aku first time memang macam tue. takut giler. sampai nak terkeluar biji mata. rasanyer entah aku pakai ke tak benda tue lepas nie. ngeeeeee~


sembab sebab menangis sebelum pakai. aku kena paksa pakai. huwaaaaaaaa..T_T

birunyer makngah.. heeeee~

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia