kenapa aku macam nie..???!!!!

9:00 AM

aku tak tau la apa jadi kat diri aku. akhir2 nie aku tak sedar kenapa aku jadi macam nie. pening aku pikir apa jadi kat diri aku. dah tak larat bayangkan kenapa aku jadi macam nie. apa aku buat sampai aku jadi macam nie. apa salah aku sampai aku jadi macam nie. berat sangat ke sampai aku jadi macam nie. aku tak boleh bayang kalau aku terus macam nie.

kenapa???
kenapa???
kenapa???
kenapa???
kenapa???

self talk, positive self talk, treatment for stress, symptoms stress

aku malas nak update blog..???!!!

sedangkan banyak benda aku nak tulis. banyak benda aku nak cerita. banyak benda aku nak kongsi. tapi kenapa aku malas sangat nak tulis kat blog..??

sedangkan setiap kali ada benda baru berlaku kat aku, aku rasa nak sangat cerita kat blog. tapi kenapa aku tak buat..??

sedangkan bila aku tengah leka atau bosan pasti aku akan karang ayat dalam kepala. kononnya nanti nak tulis kat blog. tapi kenapa aku tak buat jugak..??

mungkin sebab kepenatan. sem baru nie memang sangat menguji aku. macam2 benda terjadi. buatkan aku bila ada masa lapang malas nak buat apa pown. temasukla nak menulis kat blog kesayangan aku nie. nie pown naseb baek cuti. tapi cuti tak de makna sebab test berderet menanti bila aku balik ump nanti.

isnin: kuiz electrical machine, hantar report lab electrical machine
selasa: test hubungan etnik, test electrical machine
rabu: test electrical power system, submit kuiz islamic institution
khamis: test engineering lab, hantar lab report, hantar projek report
jumaat: electrical power system lab

adoyai. aku tak mula lagi buat semua nie. rasa nak mati bila pikirkan. cuti macam tak cuti jer. aiseyman..

kadang2 rasa nak surrender jer..=(

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. erk...bnyknye kamu kena buat n prepare..klo ca da migrain da...

    ReplyDelete
  2. join giveaway ajelah, senang aje ...

    acik tag atia ... jom join giveaway hadiah best! :)
    http://pimpintangan.blogspot.com/2011/10/25-things-random-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  3. ♥CiK DuYuNG [Ca]♥: nak buat camner.. naseb badan.. heeee~

    Acik: tenkiu tag atia..^_^

    ReplyDelete