temasya pantai timur..

9:00 AM

baru2 nie diadakan temasya pantai timur kat pekan, Pahang. kebetulan kelab kebudayaan memerlukan orang untuk acara perarakan untuk temasya nie. aku pown dengan besar hati join benda nie. kebetulan sem nie aku terasa nak aktif balik menari.


tapi aku agak terkilan sebab aku hanya mampu join bahagian perarakan jer. aku teringin sangat nak join artis budaya menari. tapi nak buat macam mana. aku kena terima hakikat yang aku tak setanding dorang. dorang artis budaya negeri masing2. aku pulak hanyala seorang budak gemok yang minat menari tapi tak ada bakat pown.

masa majlis tue aku selalu jer perhatikan gerak geri dorang. sebab dorang ingatkan aku kat team Sri Mahligai Kencana. kumpulan kebudayaan paling happening yang pernah aku join. kak ieda, kekka, adeq, pejal, daus, mama, abg ly,manda, yaya, koshi, mas, kamal, dianne, nash, awie dan hazwan. rindu sangat2 kat dorang. ingat kenangan masa KAKOM. malam masa konsert pembukaan kitorang menari suka2 hati jer. sampai lecturer halau masuk asrama. kononnyer suruh tidor awal. eleh matriks laen elok jer. siap lecturer dorang join sekaki. hehehehe..


tapi memang kelakar la masa tue. kitorang dah macam adik beradik. sama2 buat semua benda. banyak gila gambar kitorang tangkap masa tue. rindu sangat2 kat dorang. rindu sangat2 nak menari dengan dorang. rindu sangat2 nak main2 ngan dorang. rindu sangat nak gelak2 dengan dorang. rindu semua benda yang aku pernah buat dengan dorang.

tapi sekarang semua dah duduk jauh2 dari aku. dah lama gila aku tak jumpa dorang. paling last aku jumpa k.ieda, daus, adeq, pejal, kamal. tue pown masa festrai ngan festkum setahun lepas. mama pulak harap jer satu kampus. tapi jangan harap dapat jumpa. sebab masing2 sibuk. bila la dapat jumpa dorang lagi.??

rindu kat mereka..T__T

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia