AKU CUMA SEORANG BLOGGER

6:17 PM

Santai Bersama BEN ASHAARI

klik kat banner kalau nak join jugak..n__n

Berikan sebab kenapa rakan blogger patut masuk blog korang ? Apakah keistimewaan blog korang dan beri 1 blog yang senantiasa memberi semangat pada korang untuk terus berblog.

aku hanya seorang gadis biasa yang hanya pandai membebel dalam blog. tak de pape yang special tentang blog aku. hanyala coretan tentang liku2 kehidupan seorang gadis melayu sebagai seorang anak, kakak, kawan dan pelajar. 

ada terselit pandangan aku berdasarkan pengalaman aku. seperti contoh matriks susah ke..?? atau pown mana lagi ok matriks atau diploma. aku jugak bekas pelatih latihan khidmat negara PLKN. aku ditempatkan sebulan dia Sabah dan dua minggu di Selangor atas sebab tak dapat dielakkan.

kat blog nie jugak la tempat aku berkongsi bahan2 yang aku dapat dari facebook atau sumber2 laen. boleh menjadi rujukan untuk aku dan semua kawan2 yang sudi singgah ke blog aku yang biasa2 jer.

ape pown welcome to kisah seorang gadis melayu..

blog yang sentiasa beri aku semangat untuk aku berblog dari mula lagi ialah belog cik aish milik seorang gadis comel yang menggelarkan dirinya cik aish. aku sentiasa jadikan blog dia sebagai panduan tentang apa yang boleh dan apa yang tak boleh kalau nak jadi seorang blogger. dia pown seorang yang sangat2 peramah. sayang dia ketat2.. hehehehe..

hidup tak selalunya indah..^_^

You Might Also Like

7 komen dari peminat setia

  1. Singgah sini. Thanks sudi singgah blog atul. Salam perkenalan. :D

    ReplyDelete
  2. datang dari segmen yang sama...
    kalau sudi jomlah singgah ke blog Kancil...

    http://kancil8349.blogspot.com/2011/10/segmen-ben-ashaari-aku-seorang-blogger.html

    ReplyDelete
  3. dari segmen yg sama..sambil tu nak jemput JOIN GIVEAWAY DI BLOG SAYA :)

    ReplyDelete