burung hantu VS panda bear..

6:27 AM

jam menunjukkan pukul 6.19 pagi. tapi mata aku masih belom mengantok. dahla kejap lagi nak jalan jauh. nak pergi UTM. macam yang aku cerita kat post sebelum nie. nie mesti sebab semalam bangun awal sangat. yela mentang2 kelas pukul 2petang. hehehe..

doa2 aku dapat skor la subjek nie nanti. aku dah tak mengharap untuk fakulti luluskan subjek analog electronic 1. sebab aku dah penat merayu. tapi asyik jawapan yang sama jer. beri harapan tapi last2 dorang buat aku kecewa. sakit hati betol.

electric circuit 1 aku harap aku dapat A la. korang doa kan aku ye. tenkiu. mata aku dah jadi macam mata panda bear agaknyer. tapi panda bear comel. aku..... teeeeettttttt.. hehehe..


electric circuit.. insyaAllah A..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia