makan jela.. heeeee~

10:00 AM

hari nie masuk hari kelima aku duduk kat rumah. bak kata cik epal menternak lemak jela kerjanya aku sekarang. hari2 dapat makan sedap. hidup pulak duk makan, tengok tv, o9 dan tidor. dah tak de benda laen dah nak buat. aku menggunakan masa sepenuhnya untuk relaks. ngeeeee~

menu makan hari pertama
ikan siakap tiga rasa

menu hari kedua
kari ikan merah

menu hari ketiga
ikan bawal sweet sour

hari keempat
masak lemak tempoyak ikan patin

hari kelima
kita tunggu tengah hari nanti. hehehehe..

kalau perasan semua ikan je kan. entahla. ibu aku suka bebenor masak ikan. aku makan jela. janji sedap. hehehehe..

makin gemok la eden ni hah..!!!!>_<

p/s: gambar ehsan google..n_n

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. wahh dok umah menternak lemak ye..ngee sedapnyee terliur nengok nehh

    ReplyDelete