rindu UMP.. ngeeeee~

3:32 AM

baru lepas tengok maharaja lawak. kali nie terpakse tengok kat youtube jela. naseb baek la berukband baru diberi makan. dalam erti kata laen bayar bil la.

aku antara orang yang sangat2 pelik kenapa amir tak keluar2. aku masih tak paham lawak dia. dari minggu satu sampai minggu ke enam. entahla. rezeki dia kowt.

ok lupakan pasal maharaja lawak. aku sebenarnyer tak sabar giler nak balik UMP. bukan sebab aku dah bosan duduk rumah. tapi memikirkan aktiviti pe yang aku akan join masa aku balik UMP nanti. antaranya

KONVESYEN PEMADAM 2011
EXPEDISI BERBASIKAL PEKAN-PUTRAJAYA
SHORT SEMESTER

agak busy di situ. mungkin aku takkan dapat update blog dalam tempoh tersebut. rindu la aku pada blog aku nanti. huhuu.

tapi ape pown aku doa semoga semua berjalan dengan lancar. amin..^_^

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. assalamualaikum,,kak bleh x saya nk bertanya sesuatu tentang ump....saya dapat twaran untuk masuk ump utuk tahun 2011..lapsan spm 2010...so ngan penim ump or matrik,.,penim nguh

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum,,kak bleh x saya nk bertanya sesuatu tentang ump....saya dapat twaran untuk masuk ump utuk tahun 2011..lapsan spm 2010...so ngan penim ump or matrik,.,penim nguh

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum...nk tnye leh...manebaik masuk diploma chemical engineering d ump....or masuk matrik

    ReplyDelete