I love blogging..^_^

1:52 AM

setelah lama aku menyimpan hasrat untuk menyaksikan vlog2 di 1 tube. akhirnya dengan berbekalkan berukband yang berkelajuan beruk ini aku berjaya tengok vlog2 yang ada kat 1tube. walaupown tak semua, tapi aku puas hati kerana keinginan aku tercapai.

dalam banyak2 vlog yang aku tengok, aku paling2 minat vlog dari yuyu zulaikha. siapa kata dia cantik sebab gambar dia di edit jer..?? serius walaupown tak di edit dia sangat kiut. sesuai dengan suara dia. comel sangat2. tetiba teringat kat arwah roomate aku. suara dorang ada iras2.

udah cukup2 tue mengipas walaupown sebenarnyer tak de niat pown nak membodek ke pe. ikhlas dari jari jemari yang menaip. aku sekarang tetiba minat untuk tengok vlog dari baca blog. tapi bukan nak abai terus. aku maseh menjalankan rutin blogwalking aku.

kenapa perlu UMP sekat laman web youtube. kitorang bukan budak kecik. dahla 1tube tak boleh bukak lansung. adeih. aku sendiri masih tertanya-tanya kitorang nie budak universiti. tapi kenapa dilayan seperti budak sekolah.

teringin nak buat vlog. tapi aku lebih pandai menulis dari berkata-kata. mungkin satu hari nanti aku akan buat jugak kowt. doa2 la. lagi pown video camera pown aku tak de. mungkin aku terpaksa kuburkan angan2 aku buat masa nie.

ape pown aku enjoy berblogging..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia