MY MOTHER IS THE BEST

1:03 AM

letak gambar 'your mother' tak kisah ada korang ke tak.


bagi biodata ringkas pasal 'mother' korang

dilahirkan dengan nama penuhnya Hafsah binti Ayub pada 9 Mac 1963 di Pelabuhan Klang. anak ke enam dari 10 orang adik beradik. mendapat pendidikan awal di Methodist Girl School kemudian ke SMK(P) Raja Zarina. telah di ijabkabulkan dengan Amirrudin Hassim pada 25 December 1983. dikuniakan 6 puteri jelita. tetapi dia perlu menerima hakikat Allah lebih menyayangi 3 orang puteri sulungnya. sekarang dia hidup bahagia disamping suami dan 3 orang anak gadis yang meningkat dewasa.

bagi 3kehebatan 'mothers' korang

1.ibu aku seorang yang sangat hebat kerana berjaya mendidik aku hingga aku berjaya menjejakkan kaki ke menara gading.
2.ibu aku berjaya menyorokkan kesedihannya depan semua anak2 dia walaupown aku tahu setelah 21 tahun kehilangan kakak2 aku, dia masih terasa kehilangan mereka.
3.ibu aku hebat memasak sampai anak2 dia semua bersaiz macam saiz aku sekarang. hehehehe..

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia