10 hari cabaran blog

9:00 AM

aku dah berjaya tamatkan 30 days photo challege beberapa hari yang lalu. kalau tak percaye klik SINI. macam bosan la pulak bila dah tak ada benda nak buat lagi. aku pown search kat google. susah jugak. aku duk taip photo challege la, blog challege la. last2 aku jumpa 10 hari cabaran blog. macam best. jadi aku ngan tak tau malu sahut cabaran nie. walaupown tak de sesiapa pown yang cabar. hehehehe...


cabaran2nyer

Day One :
10 things about you

Day Two :
10 things you love

Day Three :
10 things you hate

Day Four :
10 things you want to say to one person

Day Five :
10 wishes

Day Six :
10 items you can't live without

Day Seven :
10 important people

Day Eight :
10 of your favourite songs

Day Nine :
10 ways to win your heart

Day Ten :
10 final words

aku akan mulakan cabaran nie esok. tunggu update dari aku. heeee~

doakan aku berjaya lagi kali nie..^_^

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia