BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG

1:35 PM

Santai Bersama BEN ASHAARI

klik kat banner untuk maklumat lanjut..^_^

blog kisah seorang gadis melayu dibina oleh seorang gadis melayu bernama Maizatul Khiftia Amirrudin atau lebih dikenali dengan nama atia pada 2 Mac 2011. blog nie sebenarnyer dibina sebab blog pertama atia ada problem. alhamdulillah atas pertolongan beberapa orang blogger atia dapat selesaikan masalah tue. 

tapi sayang pulak nak abaikan blog lama. blog baru pulak macam mana. jadi atia amik keputusan untuk jadikan blog lama sebagai blog untuk join contest dan blog baru adalah blog tentang diri atia. tapi blog nie tak sepenuhnyer tentang diri atia. ada jugak tips2 dan info yang atia kongsi ngan semua yang sudi baca blog atia.

atia dulu berblog sebab atia kesunyian. tak de tempat untuk mengadu. jadi blogla jadi tempat tia mengadu. lagi satu menulis dapat hilangkan stress. walaupown tak sepenuhnyer. tapi kira ok la dari terus jadi gila kan.

idola atia dalam dunia blog nie ialah cik aish. pemilik belog cik aish. cara penulisan dia yang sempoi buat atia tertarik dan belajar sikit2 dari dia. atia bukan meniru cara dia tapi dari dia atia belajar ape yang boleh buat dan ape yang tak boleh dalam dunia blog nie. serius banyak benda lagi yang atia tak tau pasal blog nie. masih dalam proses belajar.

atia bagi korang nilai sendiri kenapa blog atia patut dipilih sebagai blog yang patut di singgah setiap hari. kalau ada salah silap jangan segan2 tegur. insyaAllah atia sedaya upaya memperbaiki kelemahan2 yang ada.

heppy blogging..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia