screening take me home tonight

2:00 PM

alhamdulillah rezeki aku dapat tiket wayang bulan nie. klik SINI dan SINI untuk cerita pasal tiket wayang yang laen. kelmarin aku dapat lagi jemputan untuk ke screening. 


aku dengan besar hati pergi konferm kehadiran. bila tengok balik email benda tue pukul 8malam...?? adeih macam mana nak pergi. bukan dekat2. aku jadi buntu. sayang jela benda nie. nak cancel aku tak tau camner. jadi aku amik keputusan bagi kat kawan2 aku. tapi siapa.

tetiba aku teringat kat yaya. dia memang duduk KL. lagi pown dia memang suka benda2 macam nie. aku pown tanyela kat fb. alhamdulillah dia respond dengan baek. dia sudi pergi bagi pihak aku. thanks yaya. yaya bagi 3 dari 5 bintang untuk cerita nie.


korang mesti pelik nape senang sangat aku dapat tiket2 nie semua. sebenarnyer senang je. dekat home nuffnang kan selalu keluar iklan. kalau ada iklan movie bukak dan komen ape yang patut. insyaAllah dapat. lagi satu dengan cara nie korang akan buat pihak nuffnang nampak kewujudan blog korang. senang dapat BE. insyaAllah.

nak pergi KL tapi takde kawan..=(

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia