kejuruteraan elektrik (sistem kuasa).. adakah hanya satu mimpi..??

7:27 PM

sebelum nie aku ada post pasal ketakutan aku tentang masa depan aku. adakah aku akan diterima sebagai seorang jurutera elektrik wanita. nak tau cerita klik SINI.

beberapa hari lepas aku post pasal benda nie tetiba aku dapat mesej dari kawan aku masa sekolah rendah dulu.


hahaha. nak tergelak pown ada. kebetulan atau suratan. tapi aku belum habis belajar lagi. huhuhu..T_T

nie menyedarkan aku yang rezeki bila2 masa pown Allah boley bagi. yang penting usaha dan tawakal. tue yang buat aku tak risau dah. kalau rezeki aku ada dalam bidang nie alhamdulillah. kalau tak de tak semestinya aku mesti putus asa kan.

yang penting sekarang nie aku mesti habiskan semua benda yang aku dah mulakan. jangan pandang belakang lagi. aku nak jadi kuat. 

insyaAllah satu hari nanti aku akan jadi seorang jurutera yang berjaya. amin..^_^

You Might Also Like

4 komen dari peminat setia

  1. yeahh..semestinya rezeki Allah di mana2. yang penting kita usaha dan tawakal.:)

    ReplyDelete
  2. tumpang tanya ..saya dpt kejuruteraan elektrik (kuasa) ... tapi saya masih tak fhm apa yg bidang ni akan buat bila kerja nnti ..and sesuai tak utk perempuan ... and susah tak course nii

    ReplyDelete
  3. @intanIlana - boleh email atia (atia_bravo90@yahoo.com) ntuk tau lebih lanjut.. ^_^

    ReplyDelete