Day Nine :10 ways to win your heart

9:00 AM

~pandai amik hati ibu ngan bapak aku
~aku suka seseorang yang berterus terang
~aku suka seseorang yang peramah
~aku suka seseorang yang pandai buat lawak
~tak jadikan penipuan sebagai cara untuk hidup
~sudi ajar aku kalau kalau aku silap atau tak tau sesuatu
~jujur dan ikhlas menyayangi aku
~sudi menerima aku seadanya. tak de komplen2
~boleh bimbing aku ke jalan yang benar

~yang penting taat pada Allah dan RasulNya



aku akan menerima seadanya kalau dia sudi menerima aku seadanya. buat masa nie belum ada yang dapat bukak pintu hati aku nie. aku sendiri tak sedar bila ianya terkunci. baru aku paham bila hati disakiti, ianya akan tertutup dengan sendirinya. siapala agaknyer yang berjaya bukak hati aku nie balik. hanye Tuhan jela yang tahu.

kalau dah jodoh tak kemana..^_^


You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. Betul tue....Susah nak cari lelaki yang betul2 perfect....

    ReplyDelete
  2. Cik Rose Cute: betul tue.. tue yg atia carik yg sudi menerima atia seadanyer.. heeee~

    ReplyDelete