nak rasa pelik kejap.. ngeeee~

6:21 PM

kepelikan berlaku lagi. bila tengok stat terkejut keluar macam nie.


ramai yang melawat blog aku harinie. tapi kenapa..?? sedangkan aku baru update satu post je masa tue.

lepastue aku bukak nuffnang. tengok berapa visitor aku takat pukul 2 petang. terkejut aku agak tinggi untuk blog aku yang kurang glamour nie.


nie yang buat aku nak check keyword.


sampai 36 orang cari keyword yang sama. ape kes..?? pelik bebenor.


tengok pulak visitor dari mana. terkejut beruk aku ramai betul visitor luar.

macam tak masuk akal jer. aku update pown baru sekali untuk hari nie. dah lama tak ping blog kat fb. dah seminggu trafik aku bawah seratus. tetiba hari nie jadi camnie. memang pelik.

ish3..

You Might Also Like

7 komen dari peminat setia

  1. tahniahlah...

    kita xpernah sampai 100..hahhaa...

    apa-apapun all the best..

    ReplyDelete
  2. Ramai mencari gadis Melayu..kerana lemah lembut dan manis..heheheh
    Jokes...
    Hanif bin Idrus Blog

    ReplyDelete
  3. wahh! tahniah utk UV meningkat :)..keyword ape tu? banjir ke?..

    ReplyDelete
  4. kenapa ye ?..heheh..
    bagus la macam tu..ramai visitors.

    ReplyDelete
  5. hehhe..rezeki la tu trafik byk..

    ReplyDelete
  6. ada pakai web crawler x? biase jadi macam tu kalo pakai crawler ^^v

    salam walking2 blog dari : http://aizatchiksuliman.blogspot.com/

    ReplyDelete