dulu 3.. sekarang 2.. alhamdulillah..^_^

12:50 AM

malam nie rasa hepy sangat. dulu aku pernah hampir putus asa join semua contest anjuran blogger2 nie. sebab tak pernah menang. tapi entah macam mana boley jadi hobi. aku join jer contest yang ada. menang ke kalah aku tolak tepi. janji ada kepuasan. memang seronok.

blog yang dulunyer merupakan blog peribadi aku renovate jadi blog untuk aku join semua contest yang ada. alhamdulillah tak sia2 aku join. trafik blog aku naek. follower pown meningkat tanpa promote. dan sampai malam nie aku dah menang dua contest.

sebelum nie aku ada post pasal aku menang contest si rabun. klik SINI untuk cerita penuh. contest pertama yang aku menang. aku hepy sangat.

tadi online jer terus tengok kat dashboard terus nampak update dari pihak penganjur contest the best memory. saje jer bukak nak tengok siapa yang bertuah. tak terpikir ape pown. mula2 diumumkan hadiah yang bakal pemenang menang. comel sangat2. scroll lagi kebawah tetiba nampak... nak tau pe yang aku nampak klik la SINI. hehehe..

alhamdulillah. dengan mempertaruhkan gambar bawah nie. aku berjaya dapat tempat kedua.


memang nie la the best memory aku tahun nie. berbasikal sejauh 342km dan berjumpa Perdana Menteri. kenangan terindah yang takkan aku lupakan sampai bila2..^_^

lepasnie harap2 dapat tempat pertama pulak.. heeeee~

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia