day 3 - benda yang selalu anda buat sebelum tido

9:00 AM


kat UMP

selalunyer sebelum tidor aku akan online sambil dengar radio era. aku blogwalking, update blog, check email dan macam2 lagi la. kadang2 aku akan tengok cerita2 kat tonton.com. boleh kata banyak jugakla cerita TV3 yang aku dah katam. tue jela hiburan yang ada. kalau nak turun pergi bilik TV mana ada masa. heeeee~

kat rumah

sebelum tidor aku akan pastikan sinki dapur kosong. takde pinggan atau mangkuk yang bersepah. aku nie sorang yang pemalas. tapi aku tak boleh tengok benda bersepah. mula la datang kerajinan nak mengemas. tapi kadang2 malas jugak. walaupown sakit mata memandang. huhuhu..

lepas siap kemas masuk bilik mula la operasi online. tapi kat rumah dapat online kejap jer. sebab guna berukband je pown. jadi tak boley lebih2. nanti cukup bulan mulala kelembapan berlaku. huhuhu..

online kejap then cerita korea menjadi bestime story aku. kadang2 aku ulang jer tengok cerita yang aku dah pernah tengok. sebab tue jer yang ada. layan jela.. heeee~

good night..^_^




You Might Also Like

0 komen dari peminat setia