challenge over

9:00 AM

nampaknyer 30 days photo challenge dah pown berjaya aku tamatkan semalam. nak tengok senarai lengkap klik SINI. betol2 hari aku habis exam kan. macam tak percaya dah 30 hari berlalu. cepat betol masa berlalu.


aku dah ada kat rumah sekarang. home sweet home. jadi aku jarang akan dapat blogwalking kat blog kawan2 aku semua. bukan pe kelajuan berukband nie membataskan aku untuk meneruskan hobi aku tue. jadi aku decide akan sambung blogwalking kat blog2 kalian semua bila aku habis cuti nanti. jadi kalau korang nak aku jalan2 kat blog korang, tinggalkan link kat SINI.

tak sampai beberapa hari lagi bulan ramadhan akan menjelma. setelah 3 tahun duduk kat perantauan. chewah macam jauh sangat. heeeee~ tahun nie baru aku merasa puasa penuh kat rumah. mesti seronok kan sebab dapat berbuka dengan masakan ibu. bukan macam sebelum nie makan pown tak menentu. kadang sedap kadang tak.

tapi 3 tahun puasa jauh dari rumah mengajar aku erti kesusahan hidup. banyak benda berlaku. yang aku tak boleh lupa bila ada masa tue kitorang turun jer bas dari pekan tetiba azan magrib. kelam kabut pergi bazar carik air. tapi yang sedihnyer banyak gerai yang nak tutup dah. masa tue nak menangis pown ada. last2 kitorang makan jela ape yang ada.

tue yang buat aku lebih bersyukur dan menikmati sepenuhnyer kehidupan kat rumah. tak kesah la kalau badan makin besar. balik UMP nanti usaha kecikkan balik. huahuahua..

semoga bulan ramadhan tahun ini memberi sinar keberkatan dan kebahagiaan ke atas keluarga aku dan semua insan yang menyambutnyer.

yeah2 dah nak puasa.. huhuhu..^_^

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia