tahun lepas dan tahun nie..

2:00 PM

kalau tahun lepas aku sambut birthday kat UMP. tahun nie aku sambut kat rumah.

kalau tahun lepas aku dapat kek sehari lepas birthday aku. tahun nie aku dapat kek sehari sebelum hari jadi aku.

kalau tahun lepas aku kena prank ngan kawan2 aku. tahun nie aku kena dengan makcik2 jiran aku.

tak sangka setahun dah pown berlalu. kalau nak tahu cerita birthday aku tahun lepas klik SINI.

tahun nie meriah sikit sebab ramai yang sambut birthday dengan aku. rasa terharu sangat. tahun nie la birthday aku yang paling best. semalam aku dapat kejutan kek ais krim sedap giler..


aku sendiri tak menyangka aku akan dapat kek. baru aku tau camner perasaan orang yang tak ingat birthday dia. tetiba tadi boleh pulak aku lupa yang birthday aku harinie bila makcik2 tue suruh anak dia keluarkan kek. aku terpikir kek untuk ape. blur kejap masa tue. heeeee~

hadiah pown aku dapat.


di dalamnyer berisi


dua biji deodoran avon. jadi la dari tak de lansung. selain tue aku dapat baju kurung. tapi sedih sebab tak muat. gemuk sangat. baru jer ingat nak buat baju raya. T_T

tapi ape pown aku gembira sangat. sebab ada yang ingat birthday aku. terima kasih kat semua yang wish. terima kasih jugak kat yang sudi bagi hadiah. sangat terharu..^_^

happy birthday to me..^_^



You Might Also Like

4 komen dari peminat setia

  1. sronok smabut besday ni..hepi birthday!!!

    ReplyDelete
  2. pergggh! kek ice cream tu..hehe, sedarpppnyerr tu :P

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday Cik Maizatul..semoga ceria selalu & murah rezeki :)

    ReplyDelete
  4. Azuan: terima kasih..^_^

    Elih Japahar: mmg sedap.. heee~ terima kasih..^_^

    ReplyDelete