AKTIVITIKU DI RUMAH

4:13 PM

bukak2 dashboard jer terus jumpa segmen. jadi dengan rasa bestnyer nak join jugak. walaupown sekarang aku bukan kat rumah. tengah menghitung hari nak balik nie. tak sabar giler. huhuhu..

Bicara Mak Dara

klik kat banner kalau nak join..^_^


nampak gambar atas nie..??

pasal dia la aku ada jer keja kat rumah..

kak tia nak susu...!!!!!
kak tia nak makan...!!!!!
tia tengok nabila mandi..!!!!!
tia tengok nabila maen kat luar tue...!!!!!
tia nabila mane...!!!!!

pokoknyer kira aku nie baby sitter dia la kalau kat rumah. nakal budak nie jangan cakap la. pantang tengok barang terbukak depan mata. musnah dikerjakan. selalunyer yang jadi mangsa barang2 make up ngan buku2 aku. abes dicontengnyer.

satu lagi tentang dia nie. dia nie bajet model. pantang tunjuk kamera terus posing. melainkan kalau mood dia tak baek. contohnyer kena marah ngan ibu aku ke. kalau nak tengok hasil modelling dia klik SINI.

tapi sekarang duduk kat hostel. aktiviti harian study, makan, online, tidor. tue jela. masa weekend kalau rajin basuh baju dan kemas bilik. kalau ada modal sikit keluar bandar. tue jela. huhuhu..

tak sabar nak balik rumah..^_^

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. alaaaaaaalolo tomelnyaaaaaaaa adik... memang pandaiiiiii sangat posing... terima kasih ye kerana sudi join segmen picisan mak ni yer ..

    ReplyDelete
  2. huhu..jadi pengasuh yg berjaya :)
    chaiyok2 !!

    http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/segmen-aktivitiku-di-rumah.html

    ReplyDelete
  3. hahahah... memang bestkan ada adik.. x sibuk jadi sibuk.. tapi tu la yang cepat dirindui di kejauhan..kan???

    ReplyDelete