keciwa..T_T

10:30 PM

ada ke company yang nak amik engineer elektrik perempuan..??

betul ke perempuan susah nak carik kerja dalam bidang kejuruteraan..??

betul ke banyak company tak suka amik jurutera perempuan..??


takut bila pikirkan. betul ke semua tue. lagi2 kena berlawan dengan lelaki. mampu ke aku..?? dahla dengan result yang entah pape. layak ke aku jadi jurutera..??

rasa tertekan pulak bila pikirkan. mulut kata pasrah tapi hati masih rasa kecewa lagi. tapi salah sape. salah aku jugak. sedih sangat bila target aku tak kesampaian.

lagi2 bila subjek yang dah dua sem berturut aku dapat A tetiba dapat B. rasa sedih sangat. dahla subjek tue jer yang aku mahir. engineering laboratory memang tak menyebelahi aku kali nie. tapi macam pelik sebab semua projek aku buat jadi. bila assessment pown aku berjaya selesaikan. tapi nape B..?? sedih sangat.

tak pela tia. rezeki ada kat mana2. yang penting jangan putus asa. Ya Allah kuatkanlah hati aku dalam menempuhi cabaran dan dugaan hidup ini. amin..

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia