Saturday, July 16, 2011

tiket wayang free.. siapa tak nak..

sempena hari jadi aku yang bakal tiba nie. nuffnang dengan besar hati nak hadiahkan aku 4 tiket wayang percuma tajaan TGV Cinema. alhamdulillah memang rezeki aku bulan nie agaknyer. terima kasih nuffnang dan TGV Cinema.


tapi masalah utama sekarang siapa nak teman aku pergi amik tiket2 tue. memang la klang ngan KL tak de la jauh sangat. naek KTM sejam jer. tapi berani ke aku pergi sorang2. macam la ibu ngan apak bagi pergi. dahla dengar2nyer pejabat nuffnang tue susah nak carik.

terpaksa lepas ke peluang yang ada..?? takut pulak tahun depan aku tak dapat dah. sebab dorang mesti pikir kalau pilih aku pown bukan aku boleh amik. huhuhu..

rezeki tak kemana. mungkin bukan rezeki aku agaknyer. nampaknyer dah dua kali aku tolak tiket wayang yang nuffnang nak bagi kat aku. sebelum nie cerita Super8. nak tau cerita klik SINI. sabar jela..

ada sesape tak sudi amikkan..??

3 komen dari peminat setia:

SoLy SoLicious said...

waaahh...syg tuh kalo x amik... sy pun de kg..xleh tulung amikkan ...heee

nabila faryzza said...

alolorh ciann. ajak la member temankan.

gadis melayu said...

SoLy SoLicious: its ok la dear..

nabila faryzza: member sume bz..=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez