Thursday, August 1, 2013

officially graduated..^_^


alhamdulillah. 4 tahun aku berhempas pulas jalankan tanggungjawab sebagai seorang mahasiswi di Universiti Malaysia Pahang dan hari ni dengan rasminyer aku bergelar graduan Universiti Malaysia Pahang. 4 tahun mungkin nampak macam lama. aku hampir putus asa. tapi alhamdulillah Allah masih kuatkan hati aku untuk teruskan. rasa macam baru semalam jer minggu orientasi. heeeee~


syukur Allah makbulkan doa aku. Ijazah Sarjana Muda Kelas Kedua (atas) insyaAllah akan ada dalam tangan. mungkin tak sehebat kelas pertama. tapi itu dah memadai dengan usaha aku selama ini. aku rasa student engineering jer yang paham susah payah untuk dapat pointer 3 ke atas.


misi aku sekarang ialah carik kerja. susah jugak kan nak carik kerja. doakan aku dapat kerja pulak lepas ni. ngeeee~

Ya Allah murahkanlah rezeki aku dan keluargaku. kurniakanlah kami rezeki yang halal. amin..

tak sabar nak convo.. huhu..


5 komen dari peminat setia:

Mysara Ab Rahman said...

best kn dh hbis..mmg xsabar nk konvo! mai ngah tggu result final ri tu..xsabar konvo hjung thun nt..hee

BlueiceButterfly said...

tahniah..hehe bestnya dah abis..amin semoga awak dapat keja :)

gadis melayu said...

Mysara : gud luck.. jom kita convo.. heeeee~

BlueiceButterfly : alhamdulillah.. terima kasih..^_^

Yan Ty said...

Congrats - All the best yeah~

gadis melayu said...

Yan Ty: tenkiu dear..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez