officially graduated..^_^

5:40 PM


alhamdulillah. 4 tahun aku berhempas pulas jalankan tanggungjawab sebagai seorang mahasiswi di Universiti Malaysia Pahang dan hari ni dengan rasminyer aku bergelar graduan Universiti Malaysia Pahang. 4 tahun mungkin nampak macam lama. aku hampir putus asa. tapi alhamdulillah Allah masih kuatkan hati aku untuk teruskan. rasa macam baru semalam jer minggu orientasi. heeeee~


syukur Allah makbulkan doa aku. Ijazah Sarjana Muda Kelas Kedua (atas) insyaAllah akan ada dalam tangan. mungkin tak sehebat kelas pertama. tapi itu dah memadai dengan usaha aku selama ini. aku rasa student engineering jer yang paham susah payah untuk dapat pointer 3 ke atas.


misi aku sekarang ialah carik kerja. susah jugak kan nak carik kerja. doakan aku dapat kerja pulak lepas ni. ngeeee~

Ya Allah murahkanlah rezeki aku dan keluargaku. kurniakanlah kami rezeki yang halal. amin..

tak sabar nak convo.. huhu..


You Might Also Like

5 komen dari peminat setia