Wednesday, December 18, 2013

Jalan2 melaka with theyoll's


Dah alang2 ada kat melaka takkan nak balik awal kot kan. Apa lagi singgah masjid salin baju terus pegi bandar hilir. Disebabkan ada yang cakap tak pernah pergi A'Famosa jadi kitorang pon tunaikan hasrat hati orang tu. Nanti kempunan pulak. ngeeee~

Tiba2 kenangan lalu menjelma. Naseb tak masuk muzium kapal. Aku rasa kalau masuk boleh sebak kot teringat kenangan lawatan ke melaka masa matriks dulu.

Tapi ape pon best giler. Sampai sekarang teringat lagi. Dah lama tak rasa keseronokan hangout ngan kawan2. Lagi2 sejak dah bekerja ni. Huhu..


hah nak sangat tengok A'Famosa kan. amikkaw.. hehe..


dah malam. ada yang dah merungut lapar. dan ni makan dia. save bajet punyer pasal. tapi tetap terbaek. huhu..


kalau de rezeki kita hangout lagi.. huhu..


Friday, December 13, 2013

Selamat pengantin baru kekka..!!!


Tahniah kepada kekka aka fika mazlan sebab sekarang dah sah bergelar bini orang. Cepat betul masa berlalu. Akhirnyer selepas hampir 5 tahun berpisah akhirnyer dapat bertemu kembali.

Kekka nampak cantik sangat. Tapi tetiba perasan muka kekka dah kurus. Tetiba teringat kata2 kekka dulu " aku kalau gemuk pon kat pipi.. kalau kurus pon tang pipi jugak.." rindu zaman matrik dulu2. Hari jumaat hari khas untuk makan lunch sama2 macam family. Hanya kat matrik aku dapat pengalaman camtu. Huhu..


Selamat Pengantin Baru..!!!!


Wednesday, December 11, 2013

Sweet reunion


Setelah hampir 5 tahun tak jumpa akhirnyer kitorang bertemu untuk meraikan hari istemewa kekka. Tak sangka persahabatan yang terjalin dulu masih kukuh dan tak pernah rapuh. Aku bersyukur dikurniakan sahabat seperti mereka.


Rindu dorang..!!!!>_<


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez