Monday, October 13, 2014

Ijazah jadi Jenazah..??



tak sangka setahun dah berlalu. kawan2 aku masing2 dah ada haluan sendiri. ada yang dah bergelar engineer. aku pulak masih lagi merangkak. tak pe orang kata pelan2 kayuh. huhu.

  
rindunyer kat mereka. rasa macam semalam je gambar kat atas ni di tangkap. tak sangka dah setahun lamanyer. rasa macam baru je lepas menangis sebab tesis kena reject. projek yang kejap jadi kejap tak. kena marah dengan lecturer sebab tak de progress. tension dibuatnyer. tapi tu la yang buat rasa rindu makin mendalam. ngeeeeee~

tak sangka pulak convocation tahun ni boleh jadi kontroversi kat laman sosial. gara2 typo punye pasal. UMP memang selalu famoz bab2 macam tu. sabar jela. hehehe..


tersengih dorang dapat jenazah. jauh betul jenazah dengan ijazah. macam mana la boleh typo. menangis aku baca. tahan gelak punya pasal. hahahaha..

apa pon tahniah bagi kawan2 ngan junior2 yang convo minggu lepas. terkilan sebenarnya tak dapat nak join. padahal niat kat hati ni mendalam giler2 rasa nak pergi. rindu ke UMP punya pasal. heeeeee~

congrate juerk..!!!!!
congrate Fira..!!!!!!
Congrate darlingku elya..!!!!!
Congrate Sam..!!!!!

tahniah semua. semoga korang dapat menggapai cita2 korang. sayang korang sangat2.. huhu..

tetiba rasa nak amik master sebab teringin nak convo lagi.. ngeeeee~




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez