Thursday, August 7, 2014

serabut..


Post ni ditulis pada pukul 2.15 pagi. Disebabkan keserabutan yang melanda jiwa sampai nak lelap mata pon tak boleh. Tu la sape suruh banyak sangat pikir.  Terima jela kenyataan. Adeih.

Apa yang buat aku serabut buat masa ni aku tak boleh nak bagitau kat sini. Even belum ada sesiapa pon tau keserabutan apa yang aku alami. Sebab belum ada sesiapa yang dapat buat aku rasa kalau aku luah kat dia mungkin serabut aku ni akan hilang. Tu yang buat aku tambah serabut.  Aigoo..

Sabar jela atia. Mengadu pada Allah. InsyaAllah pasti ada jalan penyelesaiannyer. Semoga aku kuat menghadapi keserabutan yang melanda jiwa.


Tetiba teringin nak melepak sorang2 kat tepi pantai macam ni. Waaaa rindunyer dengan kenyamanan teluk cempedak. Nasibla jauh. Kalau tak mungkin hari2 rasa nak pergi. heeee~

Zaman belajar dengan zaman kerja laen giler..>_<



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez