Tuesday, July 1, 2014

favourite month every year. .


Dah masuk bulan tujuh.. yeah...!!!!

Sekejap je dah masuk bulan Julai. Sebelum aku terlupa selamat menyambut bulan Ramadhan untuk semua umat Islam yang paham pe yang aku tulis ni.. ngeeeee~

Ok berbalik pada tajuk kat atas. Dalam banyak2 bulan dalam setahun aku paling suka bulan Julai. Kenapa aku suka sangat bulan Julai..??

Sebabnyer

1. Aku dilahirkan pada bulan ni. 31 Julai 1990 pukul 2.35pagi.
2. Kawan2 baik aku masa sekolah dulu kebanyakannyer lahir bulan Julai.
3. First crush aku masa sekolah dulu pon lahir bulan Julai. heeeee~

Yang paling kuat sebenarnyer yang no 1 tu. Aku tak pernah kesah orang ingat ke tak tarikh tu tapi yang penting aku sendiri kena ingat. Sebab makin bertambah tahun umur aku makin meningkat. Bermakna riwayat hidup aku jugak akan berkurang. Jadi beringat sebelum terlambat. Muda memang cuma sekali tapi tak bermakna kita boleh enjoy sesuka hati. Huhu..


Mati itu pasti.. hidup insyaAllah..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez