final year, final semester at last..^_^

8:00 AM

wow. dah masuk akhir bulan dua. cepat betul masa berlalu. semester baru pon dah seminggu berlalu. tapi ikutkan ni masuk minggu ke empat aku kat UMP. konon nak siapkan PSM. tapi apa pon tak boleh. adey.

tahun akhir semester akhir. tak sangka aku dah sampai ke tahap ni. rasa macam baru semalam aku jejak kaki ke negeri Pahang ni. dah nak masuk 4 tahun rupanyer aku kat sini. semua peristiwa yang berlaku menjadi kenangan terindah dalam hidup aku. tak kisah la pahit ke manis ke. huhu.

doakan aku dapat graduate tahun ni ye kawan2. kadang2 rasa debar bila pikir yang aku hampir sampai ke penghujung. impian untuk mengenggam segulung ijazah hampir menjadi kenyataan. harap aku kuat untuk meneruskannya.

sebenarnya tak tau nak story apa. bukan tak de story. terlalu banyak sampai aku tak tau nak mula yang mana dulu. ok la aku cuba story cerita2 yang laen kat post seterusnya. adios untuk post yang ini. heeee~


degree in my hand this year.. insyaAllah..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia