Kolej Matrikulasi Selangor

1:54 AM

keputusan kemasukan matrikulasi dah pown diumumkan. pada sesape yang nak check leh klik SINI..


kenape matriks selangor siap terbina masa aku dah pown gradute dari matriks..??

tak aciiiiiii...!!!!!!!!!

ape pown tahniah kat adik aku sebab berjaya mendapat tawaran ke Kolej Matrikulasi Selangor. walau pown aku tak puas hati sebab dulu aku dapat tempat jauh dalam hutan. 

teringin nak ikut dia pergi pendaftaran nanti. tapi aku ada kelas pulak. sebab tahun nie aku amik semester pendek. naseb baek dia tak dapat masuk matriks perak. kalau tak lagi la aku terkilan sebab tak dapat ikut. huhuhu..

tahniah kat bakal2 pelajar matrikulasi seluruh Malaysia..^_^

You Might Also Like

4 komen dari peminat setia

  1. bakal jd warga KMS...huhu...akak bg la sikit2 tips nk cemerlang kat matrix ne... still takowt g ne.... huu

    ReplyDelete