Sunday, April 28, 2013

hutang bertambah.. ngeeee~

bapaku pulang dari kota.. 
bapaku belikan kereta.. 
kereta SAGA warna cokelat..
boleh ku bawa jalan2..

pon.. pon.. pon.. pon..
kereta SAGA ku berbunyi..
marilah adik mari naik..
boleh ku bawak tengok wayang..

ngeeeee~


ok rasa macam mimpi. macam baru semalam je dapat lesen kereta. tapi hari ni dapat kereta. aku sendiri tak sangka yang aku dapat memiliki sebuah kereta dalam masa terdekat ni. syukur alhamdulillah. hanya itu yang mampu aku lafazkan. walaupon sebenarnyer tak sempat lagi merasa bawak. hehehe..

tapi syukur2 jugak. hutang tetap jugak kena bayar. Ya Allah murahkanlah rezeki ku. semoga aku mampu bayar duit kereta ni bulan2 kelak. Amin..

mungkin nampak simple. tapi bagi aku cukuplah sekadar mampu bawak aku jalan jauh kelak. tak dela asyik mengharap bapak aku je. heeee~

tak sabar nak rasmikan kereta baru..>_<


2 komen dari peminat setia:

ShiNju said...

wahhh...best ea dpt kereta baru...hihi...

Atiqah sa'ahiry said...

practice bawak keter tu..nanti lama-lama mahir da..all the best..tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez