Wednesday, December 18, 2013

Jalan2 melaka with theyoll's


Dah alang2 ada kat melaka takkan nak balik awal kot kan. Apa lagi singgah masjid salin baju terus pegi bandar hilir. Disebabkan ada yang cakap tak pernah pergi A'Famosa jadi kitorang pon tunaikan hasrat hati orang tu. Nanti kempunan pulak. ngeeee~

Tiba2 kenangan lalu menjelma. Naseb tak masuk muzium kapal. Aku rasa kalau masuk boleh sebak kot teringat kenangan lawatan ke melaka masa matriks dulu.

Tapi ape pon best giler. Sampai sekarang teringat lagi. Dah lama tak rasa keseronokan hangout ngan kawan2. Lagi2 sejak dah bekerja ni. Huhu..


hah nak sangat tengok A'Famosa kan. amikkaw.. hehe..


dah malam. ada yang dah merungut lapar. dan ni makan dia. save bajet punyer pasal. tapi tetap terbaek. huhu..


kalau de rezeki kita hangout lagi.. huhu..


0 komen dari peminat setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez