Warna warni Raya 2014

9:00 AM


Raya tahun ni raya pertama sebagai wanita bekerjaya. Jadi maknanyer dah tak de duit raya. Huwaaaaa.. tak de rezeki.. huhu..

Tapi alhamdulillah mungkin rezeki nenek aku banyak tahun ni. Merasa la jugak duit raya. Tak lupa jugak duit raya dari bos besar ngan chief. Heeeee~

Raya tahun ni tak semeriah macam kecik2 dulu. Sekarang masing2 dah besar. Jadi dah tak boleh main2 macam dulu2. Tapi kaki selfie nombor satu. Naseb baekla ade monopod. Berjasa jugak monopod aku ni. Hehe..


Dress ngan jubah yang aku ngan adik aku pakai aku beli online jer. Tak sempat nak gi shopping mana2. Banyak lagi baju cantik2. Boleh visit facebook page RED Apparel. Aku dah jadik pelanggan setia page ni. Ngeeeee~


Warna warni di Aidilfitri..^_^


You Might Also Like

0 komen dari peminat setia