favourite novelist.. huhu..

2:26 PM


suka jalan sorang2 dalam mall dah memang lama menjadi hobi aku. kalau dulu terhad kat AEON Bukit Tinggi je. tapi sekarang sejak dah mula bekerja aku dah mula meluaskan sayap ke shopping2 complex atau mall yang laen. antaranyer Alamanda ngan The Store Sungai Buloh.

semalam aku berpeluang pulak jalan sorang2 dalam nu sentral. shopping mall yang baru bukak kat sebelah KL Sentral tu. kalau ikutkan belum totally bukak. tapi ramai jugak yang dah mula shopping dalam tu. jalan punya jalan terjumpa MPH bookfair. dalam hati dan fikiran dah mula bermain sama ada nak carik buku tu ke tak. duit punya pasal aku jadi serba salah nak beli ke tak nak. sebenarnyer aku tengah mencari novel Sunan Nanggroe Sang Kembara karya Ramlee Awang Murshid. kalau boleh aku nak beli dengan harga diskaun. sebab ekonomi aku sekarang ni agak terbatas.

tengah2 duk mencari jumpa la buku karya novelis kegemaran aku ni. tapi kenapa satu buku je. aku pon tanya akak yang menjaga kat situ. katanyer yang tu je ada promotion. masa tu aku tak perasan lagi poster ni.


aku kehulu kehilir duk mikir nak beli ke tak bila dah ternampak poster ni. bukan senang nak dapat peluang macam ni. tapi ekonomi aku agak kritikal. memang aku dalam dilema masa tu. last2 disebabkan aku fikir peluang ni mungkin takkan datang lagi, jadi aku pon rela berkorban apa yang ada. sisa2 duit yang ada aku korbankan demi secebis kenangan. ngeeeee~


yeah..!!! akhirnya aku berjaya tambah koleksi. koleksi yang tak ternilai. heeeee~


kebetulan 4 November haritu merupakan hari lahir beliau. jadi dikesempatan itu pihak MPH dan keluarga penulis ni adakan suprise parti untuk beliau. rezeki aku haritu dapat makan kek. hehe..


nanti bila dah abes baca buku tu insyaAllah aku akan keluarkan review. huhu..

lebih baik tersalah ampun dari tersilap hukum.. ^_^




You Might Also Like

0 komen dari peminat setia