Tuesday, May 20, 2014

Di Bawah Lindungan Kaabah


"Hello ni Nur Khiftia ke.. saya Farid dari Pertahanan Awam.. bla.. bla.. bla.."

mabuk pe tetiba malam2 buta ade pertahanan awam pulak telefon. setahu aku tak pernah pulak aku mohon jawatan pertahanan awam. lagi pun malam2 buta pulak kol. aku dah pelik. tambah2 lagi siap panggil aku Nur Khiftia. bila masa pulak aku tukar nama..?? huhu

rupanyer panggilan dari junior UMP nak ajak pergi tengok teater kat Istana Budaya. mula2 duk pikir nak pergi ke tak. tapi kalau tak pergi rugi la pulak. nak pergi tapi tak tau jalan. cuba ajak staf2 lain masing tak minat nak tengok teater. mahal katenyer. baik tengok wayang. mungkin dorang tak tau macam mana nikmatnyer tengok teater kot. aish..

tapi disebabkan kepingin bangat nak tengok teater aku gigihkan jugak hati untuk pergi. kebetulan teringat yang dila pon kerja kat Sungai Buloh. tapi no tepon pulak takde. duk belek henset banyak kali tapi tak jumpa. jadi gigih mesej sesapa yang terlintas kat kepala. alhamdulillah akhirnyer dapat jugak. heeee~

maka lepas habis je kerja, baju pon tak sempat nak salin, dengan berpandukan waze kitorang pon pergi ke Istana Budaya. banyak kali jugak sesat. tapi alhamdulillah sampai jugak. ngeeeee~


yang bestnyer sempat berselfie dengan yasmin hani. mula2 tak tau dia antara pelakon. yela duduk jauh. nampak pon sayup2 jer. tapi yang paling best bila upload gambar tu kat instagram antara pengelike gambar tu ialah beliau sendiri. padahal aku tak hashtag pon nama dia. ngeh3..


sekarang aku tengah menunggu tayangan bulan depan. hopefully aku berpeluang untuk tengok. huhu..

hobi baru.. huhu..



0 komen dari peminat setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez