Havoc di KLCC..

9:00 AM


lama sungguh rasanyer tak membebel kat blog ni. buzy mengalahkan menteri. ni la adat orang bekerja. patutla orang cakap belajar lagi seronok dari bekerja. aku dah rasa nikmatnyer macam mana. aduhai la nasib badan. hampir tak larat nak menanggung. tapi demi memikirkan masa depan ku gagahkan juga diri ini. chewah..

ok sudah2 mengarut. aku nak throwback cerita bulan 3 haritu. setelah hampir 5 bulan tak jumpa akhirnyer KLCC menjadi saksi pertemuan kembali 3 sahabat gila2. seronok rasanyer dapat berjumpa. rasa hilang semua problem ngan penat lelah masa kerja. bila jumpa balik dorang rasa diri ni kembali jadi kanak2 semula. barulah rasa nikmat gelak ketawa senda gurau. rindunyer saat2 tu.


tengokla betapa havoc nyer kitorang. yela lama dah tak jumpa. bila dah jumpa terus lupa semua benda. rindu giler kat dorang.

semoga kami berjaya menggapai cita2 untuk menjadi engineer wanita yang berjaya. amin..

harap dapat jumpa dorang lagi..U_U


You Might Also Like

0 komen dari peminat setia

Facebook Badge