Alhamdulillah.. terima kasih Ya ALLAH..

11:13 AM


disebabkan post aku sebelum ni ramai yang bertanya kenapa aku jadi macam tu. aku dibuli ke..?? ingat zaman sekolah ke nak main buli2. tapi tak mustahil jugakkan. huhu..


terima kasih kakak. walaupon kita berdua tak de lansung pertalian darah but you act like one. selalu ada bila tia sedih. selalu ada bila tia ada problem. you know what, actually tia tak hairan why so many people like to be friends with you. coz you are so beautiful. not only your personality but also your heart. alhamdulillah aku bersyukur sebab Allah bagi aku peluang mengenalinya.

terima kasih juga pada yang perihatin. aku bersyukur dikurniakan kawan2 seperti mereka. hanya Allah yang mampu balas kebaikan yang dorang beri kat aku. makin buat aku bertambah sedih. sebab teringat zaman bersama dulu2. gelak sama2, nangis sama2, gaduh sama2. alangkah bahagianya masa tu.

sebenarnya apa yang berlaku pada aku kat sini tak dela seteruk mana. tapi masih mampu membuatkan aku menangis mungkin kerana aku terasa sunyi yang amat. selama aku kat sini aku rasa terperap. aku bukan diri aku yang sebenar. terpaksa hipokrit kerana takut orang tak dapat menerima siapa diri aku sebenarnye. memang terseksa. adeih..


akhirnya aku menangis jugak. tapi sebenarnya menangis sebab makin aku sedih makin aku rindukan ibu aku. semoga Allah memberikan kemudahan kepada ibu untuk menjalani ibadah haji. amin..

terima kasih kawan2 kerana memberi peluang untuk aku ketawa. hilang sikit rasa sedih kat hati ni.


Rindunyer kat mereka.. U_U






You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. takpelah...tu baru permulaan...dalam kerja ni macam2 akan kita hadap... akak pun pernah gak sampai menitik air mata pasal kerja.... sedihnya.. Allah je yg tau... sambil bawak motor, sepanjang jalan tu air mata ni menitik2 dik oii... tapi takpe.. bangkit balik... jd diri sendiri.. yg penting periuk nasi kita tu kita jaga elok2... insyaallah... kita akan jadi lebih kuat nanti....

    ReplyDelete
  2. skuterlady : tenkiu kak..^_^ insyaAllah atia akan usaha kuatkan diri.. huhu..

    ReplyDelete