Friday, February 6, 2015

Lemak lawan Otot


" Tak nak la joging.. Nanti otot kaki makin besar.. Mesti nanti nampak lagi gemuk.."

" Tak nak la exercise.. Buruk nanti nampak otot.."

" Kenapa badan dia kecik tapi berat lebih kurang aku jer..??"

Pernah tak korang terpikir semua ni..? Ni la apa yang aku pikir dulu. Tak nak bersenam tak nak joging sebab pikir nanti berat makin naik. Kononnyer kalau badan berotot nampak buruk. Padahal tak pikir lemak tu cantik pulak la kan.


Baru2 ni aku terjumpa gambar kat atas ni.  

Owh.. Rupanyer macam tu. So agak2 mana lagi baik..??

Dah tengok gambar atas ni konfem la target nak bina otot. Insaf sebab sangka buruk dengan otot. Maafkan aku wahai otot2. hehe..

Lagi satu ramai jugak pikir cantik ke kalau perempuan badan "katang"..??

Untuk pengetahuan korang bukan mudah untuk perempuan dapat badan "katang" macam lelaki. Melainkan kalau perempuan tu memilih untuk jadi "katang" dengan mengamalkan supplement2 untuk "katang"kan badan. harga supplement2 tu pon bukan calang2 punya harga. heeee~


So apalagi.. Jom workout.. huhuhu..^_^


0 komen dari peminat setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez